Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-19, 23:48   #1
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 2
Sharp$: 28
Standard

Lattjspel på NHL


Hej!

Startar spelbok här för att dela med mig lite av mina tips. Gick bra förra säsongen och hoppas på samma resultat denna. Att det är lattj innebär att jag inte är någon expert utan jag har mina egna sätt att analysera tipsen på. Följer ni min bok kommer ni att lära er att jag gillar mycket statistik och trender. Motivering följer alltid och jag lägger aldrig ut något som jag själv inte spelar på!

Oddsen på spelen kommer alltid att utgå ifrån Bet365 och spelen läggs ut i god tid innan matchstart. Spelen rättas här på spelboken dagen efter i samband med nytt inlägg om nya speltips.

För ytterligare motivering eller frågor är det bara att hojta till!

Good luck
__________________
Lattj
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)

Senast redigerad av lattja den 2017-10-19 klockan 23:50.
lattja är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-20, 00:09   #2
 
Reg.datum: okt 2017
Inlägg: 2
Sharp$: 28
Standard

Spelen läggs ut i god tid innan matchstart med undantag från inatt då jag klyddade med registreringen. Händer ej igen (om det inte finns en sjukt bra anledning):


Spel 1: Islanders @ Rangers 01:00
Motivering: Dags för Rangers att vända på trenden. Fyra raka förluster varav tre hemma. Senast mot Penguins såg det ut som att man hade hittat rätt men med mindre än en minut kvar av matchen tappar man det och tabbar sig rejält i förlängningen. Jag tror man lyckas vända det inatt då man taggar till i the battle of New York mot ett Islanders som endast vunnit en av fyra borta denna säsongen.
Spel: Rangers ML till oddset 1.76


Spel 2: Oilers @ Blackhawks 02:30
Motivering: Oilers inte riktigt fått den starten på säsongen som dom hoppats på. Det har endast blivit en vinst på fem matcher trots att man spelat fyra av dom på hemmais. Inatt möter man Blackhawks borta som började säsongen starkt men svackat lite emellanåt. Hemma i Chicago har man däremot förblivit starka med endast en förlust och det borde det inte vara några större problem att handskas med ett formsvagt Oilers.
Spel: Blackhawks ML till oddset 1.86
__________________
Lattj
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10), Lazlo (+5)
lattja är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td